Zapłon spóźniony jakieś 4 miesiące czyli LIEBSTER BLOG AWARD

27 kwietnia


Nominację do Liebster Blog Award dostałam od Karoliny z lotta czyta już... W grudniu ubiegłego roku. Karolino, dziękuję za nominację i przepraszam Cię! Byłam wtedy w trakcie zmiany fanpage bloga, co spowodowało, że post z nominacją gdzieś mi się zapodział, a w końcu o nim zapomniałam. I tak odpowiedzi na pytania lądują na blogu dopiero teraz.

Ale jeszcze zanim, krótko o zasadach Liebster Blog Award, coby było wiadome:

Liebster Blog Award otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrą robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie nominujemy kilka osób, które informujemy o naszej nominacji i zadajemy im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się nominację. Jeśli ktoś nie posiada tylu zaprzyjaźnionych blogów, to może nominować mniej.

1.  Najważniejsza książka w Twoim życiu? Dlaczego właśnie ta?

Skoro już przyszło mi wybierać z tych stosów przeczytanych i dużo większych stosów nieprzeczytanych książek, padnie prawdopodobnie na "Sto lat samotności" Gabriela Garcii Marqueza. Dlaczego? Jakiś czas temu kazała mi ją przeczytać mama, mówiąc, że to jej ulubiona. Przeczytałam i... Przepadłam. Wspaniała historia, cudowny styl, słowem - geniusz. To nadksiążka, do której od tego czasu porównuję mniej lub bardziej świadomie wszystko, co czytam.

2. Skoro pytałam o książkę to bez czego nie wyobrażasz sobie czytania?

Nie ma takiej rzeczy. Czytam w swoim ciepłym domku, w autobusach, tramwajach, na przystankach. Z kawą albo herbatą. Albo bez żadnego z powyższych. Niekoniecznie po ciemku, ale przy słabym świetle - czasami. Zawsze i wszędzie po prostu.

3. Gdybyś pisała książkę to o czym by była? Jaki miałaby tytuł?

Napiszę kiedyś, o czym, to się pewnie jeszcze okaże, ale pewnie będzie to jakaś gigantyczna międzypokoleniowa saga. Tylko tytuł mam - "Sen cykady".

4. Za co najbardziej lubisz blogowanie?

Za to, że nikt mi nie mówi, co, jak i gdzie powinnam. I za nieograniczone ilości dobrych słów, bo jakimś cudem te złe mi się jeszcze podczas prowadzenia bloga nie zdarzyły.

5. Kto jest Twoim największym autorytetem i dlaczego?

Jurek Owsiak - człowiek, który pokazuje, że wszystko się da i nie pozwala się hamować hejterom robiąc kawał dobrej roboty przy finałach WOŚP i Przystanku Woodstock.

6. Gdybyś mogła podróżować w czasie to gdzie być się udała? Dlaczego właśnie tam?

Po rozważeniu możliwości zostania dzielnym Wikingiem i renesansową damą dworu postanowiłam jednak zostać tu i teraz.

7. W jakim miejscu czujesz się najlepiej? Jak możesz to opisz je najdokładniej aby i inni mogli się tam przenieść.

Swoje miejsce na ziemi znalazłam na chorwackiej Cosirinie, czyli dzikim polu namiotowym na wyspie Murter. Rozbić się tam można dosłownie wszędzie, nikt tego terenu nie dzieli na żadne strefy, nietrudno też znaleźć miejsce, w którym z namiotu trzeba przejść do morza kilkanaście kroków.  Fantastyczna, skalista plaża, słonko i ciepłe Morze Śródziemne - mój mały raj na ziemi.

8. Gdybyś mogła być zwierzęciem to jakim?

Kotem. Koty mają cudowne życie.

9. Pięć rzeczy bez których dzień jest nieudany/ bez których nie umiesz żyć? Dlaczego?

  • kawa - siedemnaście lat to może nieco zbyt mało na uzależnienie od kawy, ale nie wyobrażam sobie dnia, w którym porankiem nie zabieram z domu termosu z tym aromatycznym naparem
  • książka - tłumaczyć chyba nie trzeba. Nałóg jakich mało - zżera wprawdzie czas i pieniądze, ale pozostawia niezapomniane wrażenia
  • notes/cokolwiek innego do pisania - jestem z tych, co to nie tylko czytają za dużo, ale też patologicznie wręcz notują dziwne zdania, które wpadną im do głowy i tworzą dziwne rysunki. Chyba oszalałabym nie mając pod ręką świstka papieru
  • muzyka - prawie każda, w końskich dawkach
  • czekolada - bo każdy ma jakieś słabości...
10. Zdefiniuj w pięciu słowach pojęcie zaufanie.

Zaufanie to znalezienie w kimś domu.

11. Kogo/co najmocniej kochasz?

Rodzinę.

I to już koniec pytań, w tym miejscu powinny nastąpić nominacje z tym, że każdy znajomy bloger, do którego zaglądałam miał już Liebster Blog Award przynajmniej raz. W związku z tym nie nominuję nikogo. Gdybyście jednak chcieli się zabawić - piszcie, wymyślę pytania.



Spodoba Ci się też:

0 komentarze

Popularności