#polskiwrzesień - polski mjuzik

26 września



Polski wrzesień powoli zbliża się ku końcowi, zanim jednak odejdzie w niepamięć (wraz z książkami, których nie zdążyłam przeczytać) na kolejny rok, coś nieco innego, a związanego z tą akcją. Jako, że przy okazji postanowiłam nieco poprawić swoje stosunki z polską muzyką i polskimi artystami i przez większość miesiąca poznawałam nowych artystów i zaznajamiałam się lepiej z tymi, których nie znałam tak dobrze, jak bym tego chciała. I trochę się uzbierało dobrych, ciekawych rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Są to rzeczy dość różnorodne - znajdziecie wśród nich zarówno szeroko pojętą alternatywę, jak i nieco „cięższych” rzeczy, zdarzył się nawet rap. Nie powiem Wam o nich niczego - niech mówią same za siebie. Dobrego słuchania!
(kliknięcie w okładkę albumu odeśle Was do jego strony na Spotify)

Bobby the Unicorn – Utopia



Krzysztof Zalewski – Zelig



Fair Weather Friends – Hurricane Days



Jelonek – Revenge



Piotr Rogucki – J.P. Śliwa



Sokół/Hades/Sampler Orchestra – Różewicz – Interpretacje



People of the Haze – Fastfood Breslau



Rebeka – Davos



Lilly Hates Roses – Mokotów



Brodka – Clashes



Coś Wam się podoba szczególnie, coś nie bardzo, coś chcielibyście do tego skromnego zestawienia dorzucić? Dajcie znać w komentarzach!

A ja zapraszam na blogowego fanpejdża, instasia i tłitera.

Spodoba Ci się też:

3 komentarze

  1. Sokół z Hadesem mnie w tych interpretacjach nie przekonują kompletnie. Roguckiego do dziś nie sprawdziłem, ale zamierzam się wreszcie za niego wziąć. Brodka klasa. Resztę posprawdzam, albo wsłucham się bardziej, bo niektóre pobieżnie sprawdzałem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rapu słucham nie za wiele, tak ten projekt wyjątkowo wpadł mi w ucho. Rogucki - bardzo warto, Coma też jest ok, ale poezja śpiewana tego Pana to miód na uszka. A o Brodce mówić nie trzeba, sama się broni . Z reszty polecam szczególnie Zalewskiego, to moja wielka miłość tego miesiąca :).

      Usuń

Popularności